Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

πολλά απαγορευτικά πράματα

Έννεν οτι οι άντρες κάμνουν ουρά έξω που το σπίτι μου, ούτε πως είμαι καμμιά ιδιότροπη κορούα που κλαίεται για την μη ύπαρξη αντρών, ούτε εδκιάβασα πρόσφατα κανένα "γαινεκοπεριοδικο" απλώς είχαμε βκει έξω με φίλες μου σίνγκλ πικραμένες και με 2 φίλες μας "χαρτωμένες" εχτές για ποτά. Οι χαρτωμένες εσυζητούσαν για τους χαρτωμένους as usual + εμένα εταξίδευκε το μυαλό μου στο οτι δε θα εμπορούσα με τίποτε να είμαι με κανένα εκ των δύο.Θέλω να πω δεν έχω ούτε το ελάχιστο ίχνος φθόνου ζήλιας που έχουν κάποιον άντρα στη ζωή τους. Μετά εφύαν επειδή εν μπορούν να λείπουν πολλές ώρες μακριά που το έτερον και εμείναμε οι υπόλοιπες + εσυζητούσαμε τι εν μπορούμε με τίποτε σε έναν άντρα. Τα δικά μου εν τα εξής
  1. Μεν μου χουμιστείς μόλις με γνωρίσεις ή  βκούμε 2-3 φορές για το πανάκριβο αυτοκίνητο σου ή για το διαμέρισμά σου στο κέντρο της Λευκωσίας. Επίσης να προσπαθείς με άκομψο τρόπο να μάθεις τι δουλειά κάμνουν οι γονείς μου και τι περιουσία έχω.Σημαίνει πως είσαι ματαιόδοξος ππαραδόπιστος όπως θέλεις παρτο και κυρίως επιφανειακός. Υποθέτω πως σκοπός της ζωής σου είναι τούτος να βκάλλεις λεφτά τζαι να κάμνεις show off όπως επίσης να βρείς μια πλούσια να ζείτε μαζί στην πλήρη επιφάνεια.
  2. Στην ερώτησή μου τι μουσική ακούεις μη μου απαντήσεις εεεε ακούω ο,τι μουσική παίζει στα κλάπςςς. Πε μου ακούω τερλεγκα αλλά τεκμηρίωσέ το. Κατακρίβειαν να μεν ακούει τερλέγκα ρε παιδί μου. Να ακούει μουσική που σημαίνει κάτι για τζίνον.
  3. Μη μου πεις που μισά μισά. Είμαι ικανή να φύω χωρίς να πληρώσω. Βκαίνεις με μια κορούα πίνει ένα ματέους 6 ευρώ εεεε μεν της πεις που μισά μισά. Είναι ο,τι χειρότερο. Μπορεί να πληρώσεις εσύ την 1η φορά και την 2η η κορούα και πάει λέγοντας. Ο άνθρωπος που είναι της νοοτροπίας ο καθένας τα δικά του σε μια έξοδο σημαίνει οτι σκέφτεται έτσι και σε ότι αφορά τα συναισθήματα. Δίνω τόσα δώσε κι εσύ άλλα τόσα. Υπολογιστικά δηλαδή επομένως εγώ βάζω Χ.
  4. Βκαίνουμε έξω.ΜΕΝ ΜΙΛΑΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. Όι εν γυρίζει η γη γύρω που σένα όι εν με κόφτει να μάθω πόσες μ*****ες έκαμες στον στρατό. Ούτε πόοοσο έξυπνος είσαι και πως ο μάστρος σου -η εταιρεία που εργάζεσαι θα εκατέρρεε χωρίς εσένα.
  5. Μεν είσαι μίζερος. "BOOOHOOOHOOOOO εν έχω λεφτάααα μινίσκω με τη μάμμα μουυυ εν μου αρέσκει η δουλειά μουυυ ούλλες οι γυναίκες που εγνώρισα εφερθήκαν σκάρτα" και άλλες μεγάλες στιγμές και ατάκες του ξανθόπουλου. Να σε παρηγορήσω μια δυο φορές άμαν και αν περνάς δύσκολα αλλά την αρνητική σου ενέργεια να μεν μου τη μεταδώσεις!
  6. Μεν είσαι ανασφαλής. Η ανασφάλεια εν περιορίζεται στη ζήλια τρίτου προσώπου. Αλλά σε κάτι κομπλεξικά ξεσπάσματα τύπου "ουυυ που εννα πάμε???τι εννα πρέπει να φορήσω???? εννα ξέρω κανένα ή εννα κάθουμαι μόνος μου???" Να είσαι άνετος να έχεις αυτοπέποίθηση και να είσαι κοινωνικός εν πολλά σημαντικό όι τέλια γεναικούα.
  7. Μεν είσαι ο τύπος που εννα συζητήσει μόνο για μάππα + αυτοκίνητα. Εν χρειάζεται να το σχολιάσω παραπάνω τούτο.
  8. Να έχεις καλή και καθημερινή σχέση με το μπάνιο. Ούτε τούτο χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση
  9.  Μεν έχεις σκύλλο και να εν δεμένος συνέχεια με τον "άλυσο" + να τον παίρνεις απλώς στο "τζινίι". ΤΟΥΤΟ ΕΝ ΣΕ ΚΑΜΝΕΙ ΦΙΛΟΖΩΟ!
  10. Να μεν πιστεύκεις οτι είσαι ο pash γκόμενος οτι μπορείς να συνοδεύεις μια γυναίκα με το να θωρείς ποτζί ποδά αδιάκριτα +να την κάμνεις ρεζίλι. Αν σε κάμνει τούτο να νιώθεις ωραία + να ανεβαίνει η αυτοπεποίθησή σου σημαίνει οτι είσαι μεγάλος κομπλέξας και παράλληλα ξενέρας.
Αυτά προς το παρόν είναι τα πράματα που δεν ανέχομαι με τίποτε. Και ναι εννοείται οτι τα πλείστα από τα παραπάνω τα εβίωσα! Φαντάζουν λεπτομέρειες αλλά κρύβουν ουσιώδη στοιχεία για τον χαρακτήρα του άλλου.. ΓΙΑ ΣΑΣ??? Ποιά εν τα τεράστια Χ?

8 σχόλια:

marilou είπε...

Σκέφτουμε και 'γω πως θα ήταν στην δική μου περίπτωση μια τέτοια λίστα αλλά ενιξέρω. Νομίζω απλά να μεν είναι κομπλεξικος ο άλλος και τούτο καλύφκει και πολλά που εν μεσα στη δική σου λιστούα.
Με 'γεια το νέο λουκ τζίολας!

Πρασινάδα είπε...

Αν πω τζαι αρχίσω εν θα σταματώ!! Εν να φκει ποστ που μόνο του....Λαλεις να το καμω ποστ ποτζεί στο δικο μου χωρκο;;; Χμ....Με βρισκεις συμφωνει σε πολλά πάντως....

Αρεσκει μου τζαι εμένα το νέο λουκ...Μινιμάλ αλλά ωραίο! :)

TwistedTool είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
TwistedTool είπε...

Άρκησα, έννεν; Ήρτα μετά από πάσα της Πρας εδώ :)

Όλως περιέργως, νομίζω κάμνω σου :p

Τούτα που αναφέρεις εν εντελώς φυσιολογικά νομίζω. Είσαι κάπως τυχερή που έζησες τζιαι 'την άλλη πλευρά', για να γνωρίζεις ότι υπάρχει τουλάχιστον.

Rania είπε...

το 8 είναι must! και στην Κύπρο δυστυχώς δεν είναι δεδομένο!

daffodil lament είπε...

@μαριλού καλά κάνεις μακριά από κομπλεξικούς!
@πρας εκάλυψε με το ποστ σου :)

@twisted χεχεχε μπράβο σου σημαίνει πως είσαι άνετος τύπος και καθόλου επιφανειακός

@ράνια που εκαταντήσαμε να βάζουμε το μπάνιο μέσα στα must εν θα έπρεπε να αμφισβητήτουν καν

The Passenger είπε...

Phew!

Εν κάμνω κανένα που τα δέκα.

Τωρα για τες γεναίτζιες...

Να μενεν νευρικόπελλη, που τζείνες που αν τους φέρουν ξερω γω σαλάτα τζιαι ξιάσουν να βάλουν το λάδι να αρκέψει να μάσιεται "μα τι εν τούτα τα πράματα" τζιαι "τωρα τζιαι εννά τους σάσω εγώ" τζιαι ετσι πράματα.

Να μεν μιλά πολλά. Εν θέλω να ξέρω τι έκαμες κάθε μέρα στις διακοπές σου στην Ιταλία ούτε λεπτό-προς-λεπτό περιγραφή της τελευταίας θεατρικής παράστασης - ταινίας που είδες.

Να μεν έσιει purse dog

Να μεν αποκαλεί κάποιο celebrity "θεό" τζιαι έτσι μαλακίες

Να μεν έσιει ιδιοτροπίες με το φαί, που τζείνες που παραγγέλει ένα πιάτο τζιαι μετά αρκέφκει τζιαι φκάλλει τις ντομάτες στην μια πάντα ή τις ελιές σαννα τζιαι χτίζει κανένα πύργο στην άκρη του πιάτου.


Εσιει τζιαι άλλα αλλά βαρκούμαι να σκεφτώ.

:)

daffodil lament είπε...

lol passenger :) έχει και χειρότερα. θα εμπορούσε να σου μιλά ακατάπαυστα για κουτσομπολιά ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΟΡΟΥΝ! οι πλείστες κορούες έτσι κάμνουν επομένως χίλιες φορές για την παράσταση και για το ταξίδι στην Ιταλία:P εγώ πάντως εν μπορώ την ντομάτα. αλλά αν θα υπάρχει κάπου εν θα κάμω ιδιοτροπία :P νιώθω σε απόλυτα στο purse dog:)